13 ianuarie 2021

Cum îți amenajezi biroul dacă lucrezi de acasă

Mulți dintre noi ne-am mutat biroul acasă de ceva vreme, iar spațiul destinat până acum doar relaxării și odihnei a trebui reamenajat pentru ca orele petrecute la biroul de acasă să devină productive. Mai jos îți spunem câteva sfaturi care te vor ajuta să-ți amenajezi o zonă de lucru chiar în confortul locuinței.


FacebookUrmăriți-ne pe Facebook!

Vei fi primul care află de ofertele noastre și articole inspiraționale cu sfaturi și idei

Când lucrezi de acasă, trebuie să ai un spațiu amenajat separat de restul zonelor de odihnă, pentru a te putea concentra și pentru a-ți duce la bun sfârșit acțiunile zilnice. De preferat, un loc retras și bine conturat, care să nu-ți distragă atenția și care să-ți aducă energia de care ai nevoie în programul de muncă. Iată cum îți amenajezi biroul de acasă.

Poziționarea corectă a biroului de lucru

Primul criteriu, dar și cel mai important de care trebuie să ții cont atunci când lucrezi de acasă este așezarea corectă a spațiului de lucru propriu-zis, respectiv a biroului. Alege întotdeauna mobilierul în funcție de dimensiunea de care ai nevoie, iar în ceea ce privește amplasarea lui, asigură-te că îl așezi într-o zonă în care nu vei încurca pe nimeni și mai ales lângă o fereastră care îți furnizează lumina naturală ori de câte ori ai nevoie. Nu uita nici de jaluzele orizontale pe care să le montezi la fereastră, deoarece sunt accesoriul nelipsit dintr-o cameră de lucru. Te vor ajuta să ai parte de lumina pe care ți-o dorești în orice moment al zilei.

Investește într-un scaun de calitate

Vei sta multe ore jos, iar tot ce contează este să adopți o poziție comodă care să-ți susțină coloana. Lucrul de acasă necesită și achiziții, așa că dacă nu ai deja un scaun de birou, asigură-te că alegi un mod ajustabil pe înălțime, care să se adapteze perfect nevoilor corpului tău.

Organizează spații de depozitare

Nu-ți crea un spațiu dezordonat care să-ți afecteze programul de muncă, ci fii atent chiar și la cele mai mici detalii ce țin de organizarea lucrurilor de pe birou. Toate documentele și accesoriile de care ai nevoie zilnic, organizează-le în piese de mobilier cu suficiente spații de depozitare, care să-ți fie oricând la îndemână.

Nu uita de accesorizare

Spațiul de lucru trebuie să fie unul care să te inspire, așa că nu uita să-l decorezi în tocmai. Nu-ți încărca biroul cu lucruri nefolositoare, ci alege cu grijă câteva accesorii care să te binedispună. Spre exemplu, o plantă naturală, o ramă foto cu cei dragi sau chiar o amintire de suflet poate sta lângă tine în timpul programului de lucru.

Oferă o notă personală biroului și alege să fii cât mai productiv chiar dacă lucrezi de acasă, iar asta nu a fost până acum o obișnuință pentru tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu sunteți siguri
ce tehnologie de umbrire
să cumpărați pentru
casa dvs.?
Cere un sfat!

Te sunăm noi

Completați formularul de mai jos pentru a vă apropia cu un pas de sistemul de umbrire personalizat.

Orice solicitare poate fi satisfacută într-un timp minim!