Producator în România
Majoritatea produselor Suntech sunt fabricate în România, susținând dezvoltarea economiei.
Fiecare reclamație trebuie depusă de către client personal sau în scris la adresa sediului contractantului, sau prin e-mail la adresa reclamatii@suntech-romania.ro.
1. Prevederi introductive
1.1. Această procedura de reclamatie (denumită in continuare PR) este guvernata de dispozitiile aplicabile ale Codului civil si comercial si ale Legii privind protectia drepturilor si consumatorilor si se aplica bunurilor de consum (denumite în continuare numai bunurilor) pentru care drepturile clientului de raspundere pentru daune (denumite în continuare numai reclamatii)
1.2. Contractantul este ( numele, sediul, CUI-ul firmei, inregistrat la Registrul comertului cu nr. _____)
1.3. Clientul este o persoană care a incheiat un contract cu Contractantul ( contract de cumparare)
1.4. Formularea valabila a acestei proceduri de reclamatie este publicata pe site-ul www.suntech-romania.ro
1.5. Clientul a fost informat inainte de incheierea contractului sau inainte de a comanda bunurile cu PR. Se considera luata la cunostinta comanda plasata prin mijloace electronice, publicarea acestuia intr-un loc accesibil clientului în timpul vanzarii de bunuri, publicarea acestuia pe site-ul contractantului.
2. Solutionarea reclamatiilor
Fiecare reclamatie trebuie depusa de catre client personal sau in scris la adresa sediului contractantului, sau prin e-mail la adresa reclamatii@suntech-romania.ro sau prin completarea unui formular de reclamatie online:
2.2. Clientul este obligat sa asigure pastrarea lucrarii in starea de constatare a unei reclamatii pana in momentul inspectarii defectului reclamat de catre reprezentantul responsabil al antreprenorului, in caz contrar nu este posibila recunoasterea dreptului bunurilor/serviciilor.
2.3. Antreprenorul este obligat fara intarzieri nejustificate în cazurile standard in termen de zece zile lucratoare, in cazuri complexe in termen de douazeci de zile lucratoare de la primirea reclamatiei sa notifice clientul daca accepta sau nu reclamatia si sa informeze clientul pana la ce data incepe solutionarea reclamației.
2.4. Subiectul unei reclamatii pot fi doar bunuri/servicii asupra carora exista un defect care impiedica utilizarea corecta. Vatamarea personala si orice alte daune indirecte nu sunt acoperite de aceasta garantie.
2.5. Reclamatiile pot fi rezolvate prin reparare, schimb cu bunuri noi sau prin acordarea unei reduceri rezonabile de acord cu clientul. Metoda de eliminare a defectului reclamat pe baza evaluarii revendicarii va fi stabilita de catre antrepenor. In cazul in care antrepenorul apreciaza reclamatia clientului ca nejustificativa, antreprenorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate in mod oportun pentru evaluarea reclamatiei si, in cazul reparatiei, de asemenea costurilor de reparare a lucrarii/serviciilor de catre institutii independente, aceasta plateste costurile associate prelevarii de probe sau prin efectuarea de teste. In cazul in care rezultatele unei astfel de expertize independente sunt considerate neconforme cu reglementarile si standardele tehnice relevante, costurile pregatirii acestora vor fi suportate de contract.
2.6. Dreptul clientului la o reducere nu poate fi compensat prin neplata pretului de achizitie sau a unei parti a acestuia de catre client. Nici compensarea unilaterala a creantelor si datoriilor de catre client nu este posibila.
3. Domeniul de aplicare a garantiei
Jaluzelele interioare:
Reclamatiile sunt justificate in cazul:
Garantia nu poate fi aplicata:
Site antiinsecte
Reclamatiile sunt justificate in cazul :
Porti de garaj
Garantia nu acopera:
Sunt excluse din reclamatie :
Copertine
Garantia nu se aplica:
Jaluzele exterioare
Reclamatiile sunt justificate in cazul :
Reclamatia nu poate fi formulata pentru:
Rolete exterioare
Sunt excluse din reclamatie:
4. Solutionarea alternativa a litigiilor
In cazul in care clientul nu este multumit de modul in care vanzatorul a gestionat reclamatia sau considera ca vanzatorul a incalcat drepturile, clientul are dreptul de a contacta vanzatorul pentru reparatii. In cazul in care vanzatorul raspunde solicitarii clientului conform propozitiei anterioare sau nu raspunde in cazul unei astfel de solicitari in termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia catre client, clientul are dreptul de a depune o motiune pentru a initia solutionarea alternatica a litigiilor in conformitate cu Legea nr. 391/2015 col. Privind solutionarea alternativa a litigiilor consumatorilor si privind modificarile unor acte.
Entitatea componenta pentru solutionarea alternativa a litigiilor de consultanta cu vanzatorul este inspectia Comertului Roman sau alta entitate juridica autorizata relevanta inregistrata in lista de entitati pentru solutionarea alternativa a litigiilor mentinuta de Ministerul Economiei al Romaniei; clientul are dreptul de a alege la care dintre entitatile SAL enumerate sa apeleze.
Majoritatea produselor Suntech sunt fabricate în România, susținând dezvoltarea economiei.
Suntem o echipă națională stabilă, cu ani de cunoștințe, ceea ce înseamnă că suntem un partener cu instinct tehnic și comercial în care puteți avea încredere.
Accentul pe excelența produselor înseamnă că suntem atât de încrezători în gama noastră, încât ne punem reputația pe linie pentru a le sprijini.
Completați formularul de mai jos pentru a vă apropia cu un pas de sistemul de umbrire personalizat.
Orice solicitare poate fi satisfacută într-un timp minim!